رفتار بهداشتی مردم مثل عید باشد/بدون ماسک از خانه بیرون نیایید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:14
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، از مردم درخواست کرد مثل ایام عید، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

بابک عشرتی، در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر و به دنبال بازگشایی ها و انجام مسافرت ها، شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا هستیم.

وی با اشاره به دوره کمون بیماری کرونا که یک هفته تا چهار هفته است، افزود: در چنین شرایطی، افزایش موارد ابتلا به کرونا را داریم.

عشرتی با اشاره به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی برخی از هموطنان، گفت: این وضعیت منجر به افزایش موارد بستری و مرگ و میر می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، تاکید کرد: از مردم درخواست می کنیم همچون ایام عید، به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند.

وی افزود: نکته مهم در این روزها، استفاده از ماسک است که درخواست می کنیم بدون ماسک از خانه بیرون نیایید. همچنین، شستن دست ها را مرتب انجام دهید و تا حد امکان به سفر نروید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.