تصاویر منطقه خودمختار در منهتن نیویورک

اقتصادنیوز پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:14
اقتصادنیوز: معترضان جنبش ضدنژادپرستی در شهر نیویورک آمریکا منطقه‌ای در محله "منهتن" این شهر در نزدیکی شهرداری نیویورک را به اشغال خود در آورده و همانند معترضان در شهر "سیاتل"، در این منطقه اعلام خودمختاری کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران در آستانه 40 روزه شدن تظاهرات جنبش ضدنژادپرستی در شهرهای مختلف آمریکا، روز سه‌شنبه (دیروز) ده‌ها معترض در شهر نیویورک با اشغال منطقه‌ای در نزدیکی شهرداری این شهر در محله منهتن، با گذاشتن موانع در ورودی و خروجی این منطقه، در آنجا چادر برپا کرده و استقرار یافته‌اند.معترضان به تصمیم شهرداری مبنی بر کاهش تنها 1 میلیارد دلار از بودجه پلیس نیویورک در واکنش به اعتراضات ضدنژادپرستی معترض هستند و خواستار قطع بیشتر بودجه پلیس و اصلاحات ریشه‌ای تر برای جلوگیری از تضییع حقوق رنگین پوستان و برابری نژادی هستند.تصاویر زیر از آلبوم تصویری خبرگزاری رویترز و از محله خودمختار معترضان در قلب شهر نیویورک آمریکاست.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.