ضرورت تکمیل سامانه نوبت‌دهی در پایانه‌های مرزی

صدا و سیما شنبه 12 فروردین 1402 - 09:51
با وجود اجرای مرحله نخست سامانه نوبت‌دهی کامیون‌های حمل کالا‌های صادراتی در پایانه مرزی آستارا، همچنان شاهد معطلی حدود یک هفته‌ای این کامیون‌ها در مرز آستارا هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با وجود اجرای مرحله نخست سامانه نوبت‌دهی مکانیزه در پایانه مرزی آستارا در اوایل اسفند ماه گذشته، همچنان شاهد معطلی حدود یک هفته‌ای این کامیون‌ها در مرز آستارا هستیم. کارشناسان علت این موضوع را تکمیل نشدن مرحله دوم سامانه می‌دانند که در صورت اجرایی شدن مرحله دوم و راه‌اندازی پلتفرم (اپلیکیشن) نوبت‌دهی، تمامی خدمات گیرندگان و رانندگان خواهند توانست با ورود به محیط آن ضمن تعیین وقت از مدت زمان معطلی در پایانه باخبر شوند.

معاون دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وعده داده تا اردیبهشت ماه مرحله دوم و نهایی این سامانه اجرایی شده و معطلی کامیون‌ها در پایانه مرزی آستارا و دیگر پایانه‌های مرزی کشور به حداقل برسد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.