شمار قربانیان طوفان سهمگین در آمریکا به ۳۲نفر رسید

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 21:31
منابع محلی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد سهمگین در آمریکا به ۳۲ نفر خبر می دهند.

به گزارش مهر به نقل از وبگاه العهد، طوفان های شدید و گردبادهای قوی که از روز جمعه در چندین ایالت آمریکا آغاز شده همچنان ادامه دارد.

بنابر اعلام منابع آمریکایی شمار قربانیان این طوفان شدید در ایالت های آلاباما، آرکانزاس، دلاور، ایلینوی، ایندیانا، میسیسیپی و تنسی تاکنون به ۳۲ نفر رسیده و شمار زیادی نیز در اثر مصدومیت به بیمارستان منتقل شده اند.

بنابر اعلام منابع آمریکایی طوفان‌های شدید دستکم زندگی ۲۸ میلیون نفر از ساکنان ایالت‌های آرکانزاس، میسیسیپی، آیووا، تنسی، ایلینوی و تنسی را مختل کرده است.

بنابراین گزارش، در اثر این طوفان‌ها ده‌ها هزار نفر از خانوارها در ایالت‌های مختلف آمریکا که از روز جمعه برق آنها قطع شده بود، همچنان با قطعی برق دست به گریبان هستند.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.