افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:16
زاهدان_ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب استان در طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، محمد یاسین احمدیان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد دو میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر، توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش هشت درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، دو میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر در سطح جنوب استان جابه جا شده‌اند که این میزان، افزایش ۱۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۱ شرکت، دو پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل هستند.

احمدیان، تصریح کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.