مماشاتی در برخورد با صیادان متخلف نخواهیم داشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 18 تیر 1399 - 17:45
بوشهر - فرمانده مرزبانی شهرستان بوشهر گفت: مماشاتی در برخورد با صیادان متخلف نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قایدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: خارگ به‌عنوان مرکز ثقل صادرات نفت و پتروشیمی ایران اسلامی دارای اهمیت بسیاری بالای برای رده‌های مختلف در مرزبانی ایران اسلامی است.

وی افزود: به مأموران خدوم خود در جزیره خارگ توصیه مردم‌داری و تعامل با محیط پیرامون خود را داده ایم که الحمدالله تعامل خوبی بین اهالی شریف خارگ و مرزبانی در جزیره برقرار است.

فرمانده مرزبانی شهرستان بوشهر تصریح کرد: با صید ترال که زیستگاه بومی منطقه را به خطر خواهد انداخته است به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در موضوع صید ترال مأموران مرزبانی ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد و به‌صورت مستمر این نوع صید غیر مجاز در حال رصد می‌شود.

قایدی تاکید کرد: برخورد با متخلفین و صیادان غیرمجاز از اولویت‌های مهم مرزبانی شهرستان بوشهر است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.