استقلال هم امتیاز صدر نشین شد

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 22:38
تیم فوتبال استقلال با برتری برابر آلومنیوم اراک، با سپاهان، صدرنشین لیگ هم‌ امتیاز شد و منتظر لغزش این تیم برابر تراکتور است.

 آلومینیوم اراک و استقلال امشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. با این نتیجه استقلال ۵۲ امتیازی شد و به جایگاه دوم بازگشت و آلومینیوم اراک نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

در دقیقه ۵۵ (گل برای استقلال)، توپ‌گیری بازیکنان استقلال از سمت چپ با پاس سلمانی به قایدی همراه شد و او در محوطه جریمه آلومینیوم پس از رد کردن مدافع مستقیم خود، دروازه پورحمیدی را باز کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم گل گهر برابر ذوب آهن به میدان رفت و با یک گل شکست خورد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد، امیرحسین جدی (۷۵) برای ذوبی ها گلزنی کرد. شوت جدی البته بعد از برخورد با آرمین سهرابیان مدافع گل گهر وارد دروازه این تیم شد.

قضاوت این بازی بر عهده سعید رحیمی مقدم بود.

ذوب آهن با این برد ۳۰ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده دهم جدول رفت. گل گهر هم با ۴۳ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

همچنین تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان تیم هوادار بود؛ دیداری که با نتیجه ۱ بر صفر به سود پیکان به اتمام رسید.

این مسابقه از ساعت ۱۹:۳۰ و با سوت حسین زمانی آغاز شد و در آن ابراهیم صالحی (۴۵) برای پیکان گلزنی کرد.

پیکان با هدایت مجتبی حسینی ۲۷ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. هوادار هم ۲۹ امتیازی شد.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.