رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: به بهبود وضعیت اقتصادی امیدواریم

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 23:12
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تمام تلاش نمایندگان در مجلس برای ایجاد امید واقعی در جامعه است و علی رغم همه مشکلات اقتصادی، بهبود روند مذاکرات بین المللی توأم با توانمندسازی درونی مسیری را فراهم کرده که به وضعیت یک سال اول دولت سیزدهم برسیم.

به گزارش ایسنا دکتر محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: دولت قبل تمام تلاش خود را به کار بست تا از طریق مذاکرات هسته ای، جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقدام نماید، ما با مذاکره مخالف نبودیم و نیستیم اما گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات هسته ای را جفا در حق نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم.

وی افزود: با آغاز به کار دولت سیزدهم توانمندسازی داخلی با تکیه بر زیرساخت‌های موجود کشور، موازی با مذاکرات بین المللی در دستور کار قرار گرفت که طبیعتاً خود توانمندسازی، زمینه ساز موفقیت درعرصه بین الملل نیز است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: از تابستان ۱۴۰۰ تا تابستان ۱۴۰۱ یعنی سال اول دولت جدید تقریبا تمام شاخص های اقتصادی تغییر جهت داده و اوضاع اقتصاد به سوی بهبودی می رفت که با هجمه چند جانبه ای که در پاییز سال گذشته در جریان اغتشاشات صورت گرفت، آسیب هایی به اقتصاد کشور وارد آمد که التهابات ارزی بخشی از پیامدهای آن هجمه است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش نمایندگان در مجلس برای ایجاد امید واقعی در جامعه است و علی رغم تمام مشکلات اقتصادی، بهبود روند مذاکرات بین المللی توأم با توانمندسازی درونی مسیری را فراهم کرده که به وضعیت یک سال اول دولت برسیم.

پورابراهیمی با تشریح پروژه های تولیدی با سرمایه گذاری بالا در شهرستان کرمان اظهار کرد: اولویت ما در شهرستان کرمان نیز بهبود وضعیت معیشت و رشد تولید است لذا در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مردم و نهایتاً کشور به جد پیگیر جهت تحقق این پروژه ها هستیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.