مخالفت چتربازان صهیونیست با حمله به رفح

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 11:32
حدود ۳۰ نظامی گروهان چترباز ارتش اشغالگر مخالفت خود را با عملیات در رفح اعلام کردند و به فرماندهان خود گفتند دیگر توان جنگیدن ندارند.

 مخالفت چتربازان صهیونیست برای حمله به رفح

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما وبگاه روزنامه رای الیوم شبکه دوازده تلویزیون ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حدود ۳۰ نظامی ذخیره گروهان چتربازان وابسته به تیپ نظامی چتربازان، دستور آماده باش برای عملیات در رفح را دریافت کرده اند، اما مخالفت خود را با آن اعلام کرده و به فرماندهانشان گفته اند به یگان خود ملحق نخواهند شد، زیرا دیگر توان جنگیدن ندارند.

فرماندهان نظامی قصد ندارند نیرو‌های ذخیره را به شرکت در این عملیات وادار کنند و گفته اند مشارکت نکردن آنها خللی در عملیات ایجاد نخواهد کرد.

طبق گزارش این شبکه، این امر نشان از فرسایشی دارد که نیرو‌های ذخیره پس از ماه‌ها جنگ از آن رنج می‌برند.

فرمانده این گروهان در خصوص ده‌ها نامه نظامیان مبنی بر تمایل نداشتن آنها به شرکت در عملیات نظامی در رفح مدعی شد: آنها این کار را نمی‌کنند، زیرا جنگ را دوست ندارند؛ اما این کار باید انجام شود، زیرا خواهران و برادران من اسیر شده اند و ما در حال برداشتن گام بعدی برای کابینه اسرائیل هستیم و این مسئله همچنان دردناک و دشوار خواهد بود.

وی افزود: آرایش جنگی در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.