اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 20:03
یاسوج- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کشور گفت: اعتبارات بنیاد شهید در سال جاری، در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری، اعتبارات این مجموعه سه برابر شده است.

وی بیان داشت: اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

پاکدل تصریح کرد: در سال گذشته ۱۸۰ هزار فرزند ایثارگر و شهید تبدیل وضعیت شد و با رایزنی‌های انجام شده با مجلس افرادی را که بعد از سال ۱۴۰۰ استخدام شدند، نیز تبدیل وضعیت می‌کنیم.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه ایثارگران می‌توانند از نهضت ملی مسکن استفاده کنند و این باید شامل تسهیلات با سود کمتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین حجت الاسلام خرم روز به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.