نوک پیکان حمله دشمن، دختران و بانوان جامعه ما هستند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 16:25
امام جمعه شهرستان قدس گفت: در چند سال اخیر با ایجاد جنبش‌های مختلف متوجه شدیم که نوک پیکان حمله دشمنان، دختران و بانوان جامعه ما هستند و ما باید مراقب این مسئله باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: جامعه غرب الگوی کاملی برای زنان ندارد. شما کدام دختر را دیده‌اید که از نظر علم، معرفت و حکمت به جایگاه حضرت معصومه (س) برسد. جایگاهی که زن، دختر و همسر در اسلام دارد در هیچ کجا وجود ندارد. آن وقت غربی‌ها برای ما از جایگاه زن صحبت می‌کنند. 

وی در ادامه افزود: بیشترین آمار آسیب به دختران در کشورهای اروپایی و آمریکایی ثبت می شود. تعرضاتی در این جوامع به زنان و دختران می شود که ادعای روشنفکری و مدافع حقوق زن بودن را دارند. باید بدانیم و آگاه باشیم که این کشورها در مسئله زن، به اندازه مکتب اسلام حرفی برای گفتن ندارد. در مکتب اسلام حضرت رسول اکرم (ص) که پدر حضرت فاطمه (س) بودند به پای دخترشان می‌ایستادند و دست ایشان را می‌بوسیدند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس با اشاره به آغاز دهه کرامت تصریح کرد: در شهرستان، بیش از ۱۰۰ برنامه توسط ستاد دهه کرامت طراحی شده است که از امروز آغاز و تا پایان دهه کرامت ادامه پیدا خواهد کرد. 

حجت الاسلام محمدی ضمن تبریک هفته هلال احمر گفت: مصلی شهرستان قدس اولین مصلی است که مجهز به خانه هلال شده و اعضای هلال احمر در این خانه فعالیت های ارزشمند و مفیدی انجام می دهند. 

امام جمعه شهرستان قدس در پایان با اشاره به نکات مهمی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مراسم حج امسال عنوان کردند خاطر نشان کرد: حج امسال حج برائت است زیرا بیش از ۷ ماه است که از حوادث تلخ نوار غزه گذشته و ماشین کشتار صهیونیست ها هنوز متوقف نشده است. حامیان غربی آن ها همچنان این رژیم منحوس را تقویت می کنند. برای همین مسئولیت هر مسلمانی که امسال در مراسم حج شرکت می کند بسیار سنگین است. برائت مسلمین در حج باید تبدیل به یک جریان بزرگ و بین‌المللی شود و جایگاه برائت از دشمنان امسال باید رنگ و بوی دیگری داشته باشد. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.