دستگیری سارقان به عنف در پارک کوثر ایلام

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 13:47
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری زورگیران و سارقان پارک کوثر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت به عنف در پارک کوثر ایلام که طی آن سارقان دو نوجوان را با قمه تهدید و اموال آنان را به سرقت برده بودند، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ با انجام اقدامات پلیسی تعداد ۴ متهم را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی ضربتی سارقان را درکمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۲ فقره سرقت به عنف و زورگیری از شهروندان اعتراف که تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را جدی گرفته و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در اسرع وقت با مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.