مثل باقی چیزها؛ مثل استقلال، مثل پرسپولیس، هیچِ هیچ!

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 21:35
پرسپولیس و سپاهان با وجود تلاش بازیکنان دو تیم، بی نتیجه ماند و بدون گل پایان یافت.

برترین‌ها:  پرسپولیس و سپاهان با وجود تلاش بازیکنان دو تیم، بی نتیجه ماند و بدون گل پایان یافت.

 

مثل باقی چیزها؛ مثل استقلال، مثل پرسپولیس، هیچِ هیچ!

 

لحظات حساس:

دقیقه ۱۱: پاسی که برای مغانلو ارسال شد شهریار مقانلو را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد ولی کمک داور مسابقه پرچم خود را بالا برده بود. این در حالی است که سپاهانی‌ها معتقدند این آفساید به درستی اعدام نشده است.

دقیقه ۲۴: سپاهان برای چندمین مرتبه صاحب ضربه کرنر شد ولی باز هم مدافعین پرسپولیس اجازه ایجاد موقعیت خطرناک را به مهاجمین این تیم ندادند.

دقیقه ۲۹: ضربه سر گئورگی گولسیانی روی ارسال عبدالکریم حسن با اختلاف کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۱: شوت سرکش عبدالکریم حسن با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۸: سپاهانی‌ها موقعیت خوبی برای ثبت اولین گل مسابقه داشتند اما فرشاد احمدزاده با تعلل خود این موقعیت  مناسب را از دست داد.

دقیقه ۴۰: رامین رضاییان روی پاس دقیق رضا شکاری موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت ولی شوت او به زاویه بسته زده شد و به تور کناری دروازه برخورد کرد. رضاییان پس از اینکه داور کرنر اعلام نکرد به شدت نسبت به تصمیم معترض بود.

دقیقه ۴۳: مهدی ترابی با نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان و یک دو با گولسیانی موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما شوت او با اختلاف چند متری از بالای دروازه به بیرون رفت.

مثل باقی چیزها؛ مثل استقلال، مثل پرسپولیس، هیچِ هیچ!

دقیقه ۵۰: نفوذ وحدت حنانوف روی پاس تماشایی اورونوف می‌رفت که پرسپولیس را به گل اول برساند ولی پاس او با دخالت به موقع میلاد زکی‌پور قطع شد.

دقیقه ۶۱: عبدالکریم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت ولی شوت او را مدافع سپاهان با تکل به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۰: ارسال عبدالکریم حسن می‌رفت که به گل اول پرسپولیس تبدیل شود اما مدافع سپاهان زودتر از آل کثیر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۵: شوت رضا شکاری بی دقت بود و با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۲: برخورد برایان داوو و امید عالیشاه و ضربه‌ای که به هافبک بورکینافاسویی سپاهان زد، باعث شد بیژن حیدری کارت قرمز را پس از چند ثانیه و آرام شدن اوضاع از جیب دربیاورد و او را اخراج کند.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.