همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 06:05
گناوه- همایش تجلیل از معلمان و فرهنگیان نمونه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار بهزاد گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش گناوه سه شنبه شب در این آئین تجلیل از با اشاره به عملکرد ۲ ساله آموزش و پرورش شهرستان گفت: بعد از سال‌ها در دولت سیزدهم احداث ۴ مدرسه در سطح شهرستان آغاز شد که ۲ مدرسه در محله حرم به حرم و ۲ مدرسه در مرکز شهر قرار دارند.

ضرغام مردانی افزود: عملیات اجرایی سه سالن چند منظوره بزرگ در شهرستان آغاز و اعتبار آنها لحاظ شده است و سه زمین چمن طرح شهید سلیمانی نیز با همکاری مدیرکل استان در سطح شهرستان احداث شده است.

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی در مدارس شامل رنگ آمیزی، بازسازی تأسیسات و مسائل دیگر که کمبود بوده در مدارس شهری و روستایی شهرستان طی ۲ سال انجام شده است.

همایش تجلیل از معلمان  نمونه در گناوه برگزار شد

مردانی بیان کرد: نظام مند کردن تمامی درآمدها از دیگر دستاوردها طی این مدت در آموزش و پرورش بوده که انجام شده است.

وی گفت: برگزاری دوره‌های توانمند سازی معلمان به ویژه دوره توانمند سازی ویژه معلمان قطب شمال استان، برگزاری کنکور سراسری، آزمون‌های استخدامی، کسب رتبه‌های استانی و کشوری در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف توسط دانش آموزان و معلمان، ساماندهی مدارس غیر دولتی، جهش معدل امتحان نهایی از دیگر دستاوردها است.

وی گفت: شهرستان گناوه طی ۲ سال ۳۵ نفر قبولی رشته‌های پزشکی داشته است و در رشته‌های مختلف دانشگاهی نیز تعداد زیادی از دانش آموزان پذیرفته شده‌اند.

همایش تجلیل از معلمان  نمونه در گناوه برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: اجرایی کردن طرح مربی، مدرسه و معلم تراز انقلاب در راستای سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش در شهرستان پیگیری شد و در همه برنامه‌های شهرستان آموزش و پرورش خط مقدم و حضور بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: در راستای تحقق شعار همه برای آموزش و پرورش، آموزش پرورش برای همه» همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان در کنار آموزش و پرورش و یاری کننده بودند و از همکاری همگی تقدیر می‌شود.

همایش تجلیل از معلمان  نمونه در گناوه برگزار شد

در این همایش بخش‌های متنوعی از جمله اجرای سرود دانش آموزی، پخش کلیپ و بخش‌های دیگر اجرا و در پایان از معلمان و فرهنگیان نمونه و برتر، معلم جوان برتر استانی و کشوری و ۷۵ پیشکسوت و بازنشسته فرهنگی شهرستان گناوه تجلیل شد.

همایش تجلیل از معلمان  نمونه در گناوه برگزار شد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.