خبرورزشی گردی| علی پروین گفت باید پول بدهی و پرسپولیس بیایی!/ این روزها هر کسی پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 00:52
مهاجم از یاد نرفتنی تیم ملی که تحت عنوان یار کمکی برای پرسپولیس هم بازی کرد، ۱۲ سال قبل حرف‌های جالبی در مورد این تیم بر زبان آورد.

پس از شکست پرسپولیس مقابل الهلال در تهران، انتقادات زیادی معطوف به بازیکنان این تیم شد ولی خداداد عزیزی ستاره تاریخ‌ساز تیم ملی که اواسط دهه ۷۰ شمسی در چند بازی به عنوان یار کمکی پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد، طی مصاحبه‌ای که ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۱ با خبرورزشی انجام داد حرف‌های دیگری زد.

خداداد با تاکید بر این‌که این باخت نباید موجب شود به بازیکنان پرسپولیس لقب بی‌غیرت بدهند، ادامه داد: پرسپولیس شکست تلخی را متحمل شد و طبیعی بود که هواداران هم ناراحت باشند اما آن‌ها نباید در انتقادات خودشان بازیکنان پرسپولیس را بی‌غیرت خطاب کنند. از طرف دیگر بی‌انصافی است اگر این شکست را گردن حمید استیلی و شکل تیم بستن او در ابتدای فصل بگذاریم. الان مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس است و باید مسئولیت نتایج را قبول کند. البته او پس از پایان مسابقه کاملا حرفه‌ای‌گری کرد و باخت را گردن گرفت.

خداداد در ادامه با اشاره به ارزش بالای پیراهن پرسپولیس، خاطره جالبی را به خبرورزشی گفت و تصریح کرد: سال ۱۳۷۱ من بازیکن فتح بودم و برای پیوستن به پرسپولیس با علی‌آقای پروین جلسه گذاشتم. پروین برای این‌که اهمیت پیراهن پرسپولیس را به من نشان بدهد گفت اگر می‌خواهی به این تیم بیایی باید ۵۰۰هزار تومان هم بدهی! البته من در آن مقطع ترجیح دادم به پرسپولیس نروم و بعد از پایان خدمت سربازی به بهمن پیوستم ولی حالا می‌بینم پیراهن پرسپولیس را یک عده به راحتی و با قراردادهای بالا بر تن می‌کنند.

خبرورزشی گردی| علی پروین گفت باید پول بدهی و پرسپولیس بیایی!/ این روزها هر کسی  پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.