آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس یکطرفه شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 02:35
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزدبن، انارک و هزارچم سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر شمال به جنوب روان است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.