روند ابتلا به کرونا در شوشتر صعودی است

خبرگزاری مهر دوشنبه 20 بهمن 1399 - 20:54
شوشتر- معاون درمان علوم پزشکی شهرستان شوشتر گفت: از هفته گذشته تاکنون شاهد افزایش آمار صعودی مبتلایان به کرونا در این شهرستان هستیم‌.

به گزارش خبرنگار مهر، نوذر کلانتر عصر امروز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار کرد: از یکم تا هفتم بهمن‌ماه سال جاری میزان ابتلاء به کرونا در این شهرستان صفر بوده است و از لحاظ رنگ‌بندی کرونا در وضعیت آبی قرار داشتیم اما از هشتم بهمن ماه وضعیت شوشتر با شیب ملایمی و در حال افزایش شده است.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های کرونایی در شهرستان شوشتر از هفته گذشته افزایش شده است، افزود: اگر پروتکل‌ها به درستی اجرا نشود، به طور قطع شاهد سیر افزایشی ابتلاء به کرونا در شهرستان شوشتر خواهیم بود و این سیر صعودی تا درگیری کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

معاون درمان علوم پزشکی شهرستان شوشتر از آمادگی کامل بخش‌های کرونایی بیمارستان خاتم الانبیا خبر داد و بیان کرد: بیمارستان و بخش‌های کرونایی آمادگی لازم و کامل را در مواجهه با پیک بعدی کرونا داشته و در حال حاضر ۹ نفر بیمار بستری داریم که سه نفر در بخش آی سی یو هستند.

کلانتر گفت: در یک ماه گذشته هیچ گونه فوتی کرونایی در این شهرستان نداشتیم و آخرین فوتی‌ها مربوط به اوایل دی‌ماه بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.