رسیدگی به وضعیت شبکه تلفن همراه مطالبه اول مردم است

دنیای اقتصاد یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 00:09
سیتنا: عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: قبلا مطالبه اول مردم در حوزه‌های آب، برق، راه و... بود و کسی در رابطه با تلفن همراه صحبت نمی‌کرد، اما اکنون مطالبه اول مردم، تلفن همراه است؛ در حالی که وضعیت اپراتورهای همراه در آنتن‌دهی و اینترنت مطلوب نیست و مردم مرجع رسیدگی به مشکلات شبکه تلفن همراه را هم نمی‌شناسند.

 حسین جلالی پیرامون کاهش کیفیت شبکه تلفن همراه در کشور، گفت: نمایندگان مجلس طی دو هفته اخیر در حوزه‌های انتخابیه بودند و از فردا مجددا کار شروع می‌شود، اما مطالبه مردم در این حوزه در منطقه کرمان که حوزه بنده است، افزایش یافته، در حوزه آنتن‌دهی و اینترنت، نارضایتی بالاست و مردم مرجع پاسخگویی را نمی‌شناسند. جلالی ادامه داد: جزیره‌هایی زده شده که یکی در حوزه نصب دکل، یکی در حوزه آنتن و دیگری در حوزه تلفن همراه یا ثابت و... است که در بخش همراه، تنوع اپراتورها باعث شده است که مردم گیج شوند و تا زمانی که مرجع را پیدا نکنند نمی‌دانند دردشان را به کدام مرجع بگویند. نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه، ابراز عقیده کرد: از طرفی شرکت مخابرات می‌گوید ما خصوصی هستیم، بخش خصوصی هم درآمد نداشته باشد کار نمی‌کند و اگر هم درآمدی داشته باشد، در جیب خود می‌گذارد و خرج توسعه نمی‌کند، بنابراین مخابرات باید از این نابسامانی بیرون آید، چراکه تبدیل به کلاف سردرگم شده است. او خاطرنشان کرد: از وزارت ارتباطات و وزیر این وزارتخانه در کلیات کار و ساختارها رضایتمندی وجود دارد، اما ارتباطات در خانه و سفره مردم هنوز آن‌طور که شایسته است، ظاهر نشده است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.