سقوط در چاه خانه جان زن و شوهر را گرفت!

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 04:21
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر از فوت دو شهروند که به دلایلی نامعلوم به چاه شهر کوشک سقوط کرده بودند خبر داد.

مهدی مرادیان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار کرد: ساعت ۱۹ امروز شنبه نهم اردیبهشت‌ماه درپی درخواست سازمان آتش‌نشانی شهرداری کوشک مبنی بر خارج کردن پیکر دو نفر که به دلایلی نامعلوم به چاه سقوط کرده و جان خود را از دست داده بودند، ماموران آتش‌نشانی خمینی‌شهر از ایستگاه‌های چهارگانه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جسد این دو نفر در چاه یک منزل مسکونی پیدا شده بود، افزود: اجساد متعلق به یک زن و شوهر بود که به عمق ۱۰ متری چاه افتاده بودند.

مرادیان ادامه داد: اجساد مذکور توسط مأموران اعزامی از چاه خارج و به نیروهای انتظامی تحویل داده شد. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: بررسی‌ها در خصوص علت مرگ این دو نفر آغاز شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.