پیامی که مخاطب از یک نمایش دریافت می‌کند، مهمتر از فروش آن است

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 04:57
کارگردان «نمایش هیچ چیز رو نمی‌فهمیم» گفت: در مورد مخاطب برای ما فروش خیلی ملاک نیست؛ مهم آن پیامی است که مخاطب به هر نحوی که دوست دارد، متناسب با دید بصری و بینش خود که برای هر کسی هم متفاوت است، دریافت می‌کند و به آن می‌رسد.

آرش نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص موضوع نمایش هیچ چیز رو نمی‌فهمیم اظهار کرد: نمایش در ژانر اجتماعی و در مورد دختر خانواده است که خانه را ترک کرده و صحبت‌ها درباره این است که آیا او به خانه بازمی‌گردد یا خیر.

وی مدت‌ زمان آماده‌سازی این اثر را ۱۱ ماه عنوان کرد و افزود: در طول تمرینات تغییراتی نیز داشته‌ایم؛ ما تمرین را با هشت بازیگر شروع کردیم و در نهایت تبدیل به پنج بازیگر شد، زیرا در طول تمرین متوجه شدیم این شخصیت‌ها می‌توانند حذف شوند.

نژاد در مورد استقبال از این کار بیان کرد: با توجه به فروش سایت تصور می‌کنم که استقبال مخاطبان از این نمایش خوب باشد.   

کارگردان نمایش هیچ چیز رو نمی‌فهمیم درباره حال و هوای تئاتر مشهد خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نسبت به سال گذشته وضعیت را مقایسه کنیم، فکر می‌کنم شرایط بهتر شده است. در آن مدتی که برای اجراها وقفه ایجاد شد، بیشتر گروه‌ها مشغول تمرین و آماده‌سازی کارها بودند اما متاسفانه تئاتر مشهد تا می‌خواهد پا بگیرد، با توجه به اتفاقاتی که جهان‌شمول است، به کما می‌رود. البته باز هم گروه‌های تئاتری و بچه‌های جوان همچنان در حال تلاشند و این اتفاق جذابی است.

نمایش هیچ چیز رو نمی‌فهمیم به نویسندگی و کارگردانی آرش نژاد هر روز ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر مستقل، تماشاخانه استاد لطفی روی صحنه می‌رود و از بازیگران آن می‌توان به امیر نجاتی، شکیبا فرزانه، نینا گودرزی، محمدرضا بنی‌اسدی و فائزه نوروزی اشاره کرد.

 انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.