نجات صیادان مفقودشده با عملیات پهپادی ‌نیروی دریایی سپاه‌

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:33
نیروی دریایی سپاه صیادان مفقود شده در ابوموسی را نجات داد.

 روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی در خلیج فارس، یک فروند شناور صیادی حامل دو نفر از صیادان جزیره بوموسی بعد از خراب شدن موتور و از کار افتادن Gps شناور، به مدت سه روز در دریا سرگردان و مفقود شدند.

در پی این حادثه یگان‌های اطلاعات و عملیات منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با سامانه‌های اشراف اطلاعاتی پهپاد و گشت‌های دریایی موفق شدند این شناور را در نزدیکی آب‌های امارات شناسایی و به کمک آنها بشتابند.

خوشبختانه علیرضا مهرانی و حبیب چهرآزاد دو نفر سرنشین این شناور با سلامت کامل ابتداء به جزیره تنب بزرگ و سپس به جزیره بوموسی به آغوش گرم خانواده‌های خود انتقال داده شدند.

خانواده‌های صیادان از عملکرد انسان دوستانه و تلاش مخلصانه رزمندگان نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر کردند.

مردمیاری و کمک به صیادان در خلیج فارس یکی از ماموریت‌های رزمندگان نیروی دریایی سپاه است که در کنار موضوع تأمین امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز، توانسته به خوبی این مهم را انجام دهد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.