تلاش گاز زنجان در ارتباط بی واسطه با مردم

خبرگزاری برنا دوشنبه 22 خرداد 1402 - 15:05
114 دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی حضوری به مشکلات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با هدف تسریع در روند رسیدگی به درخواست مراجعین و حل مشکلات مشترکینِ گاز طبیعی، ارتقاء و حفظ کرامت ارباب رجوع؛ در سال گذشته؛ 114 دیدار مردمی با مراجعین برگزار شده است.

اغلب مراجعات مردمی شامل درخواست انشعاب گاز، ‌نصب علمک گاز، ‌نصب و ‌تفکیک کنتور گاز، مساعدت برای تقسیط گاز بهاء، ‌پرداخت وجه خسارت وارده به زمین،‌ ‌‌درخواست اشتغال بکار و رسیدگی به مشکلات کارکنان است.

مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل33463400 هماهنگی لازم را انجام و دوشنبه هر هفته؛ ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات حضور یابند. 

انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.