استارتاپ های ورشکسته، بازاریابی قوی ندارند

الف جمعه 24 بهمن 1399 - 20:13

 

فعالان استارتاپی باید با شناختن بازار و درس گرفتن از رفتار مصرف کنندگان نیاز مشتری را بر طرف کنند.

حمید بروغنی، سردبیر هفته نامه توسعه‌ بازاریابی با بیان این که نداشتن نقشه بازاریابی مناسب مهمترین چالش فعالان استارتاپی است گفت : استارتاپ هایی که محکوم به شکست می شوند به دلیل نیاز نداشتن بازار به آنها است.

وی افزود: استارتاپ هایی که به دلیل بازاریابی ضعیف از صحنه رقابت حذف می شوند می بایست ابتدا مخاطبان هدف خود و چگونگی جلب توجه و تبدیل کردن آنها به مشتری را در اولویت قرار دهند.

بروغنی با بیان این که فعالان استارتاپی باید با بازاریابی هدفمند و فروش مناسب به رشد و توسعه کسب و کار و برگشت سرمایه تمرکز کنند اظهار داشت : بی توجهی به نحوه بازاریابی در آغاز کار باعث متوقف شدن استارتاپ ها می شود.

سردبیر هفته نامه توسعه‌ بازاریابی ایده آل گرایی بیش از حد ، انتخاب و نداشتن درک مناسب از بازار هدف و نداشتن دانش بازاریابی  را از دیگر موانع موفقیت در بازاریابی استارتاپ ها برشمرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.