فرماندار خوی گفت: به دلیل ترس و وحشت زمان زلزله در موقع فرار ۳٠ نفر مصدوم شدند که بجز یک نفر که دچار دررفتگی دست شده بود همه در ساعات اولیه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.
ذبیح الله کاظمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص زلزله ۴.۷ ریشتری روز گذشته در عمق ۹ کیلومتری زمین که در شهرستان خوی به وقوع پیوست، اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله، اکیپ های ستاد بحران، روستاهای کانون زلزله را مورد ارزیابی قرار دادند که خوشبختانه هیچ آسیبی به اماکن و خانه ها وارد نشده است.
وی ادامه داد: زلزله آسیبی به تاسیسات وارد نکرده، برق، آب و گاز در شهرستان پایدار است و مشکلی وجود ندارد و شهر در حالت عادی است.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.