توجه به «اثرگذاری» در تبلیغ از اهمیت ویژه ای برخوردار است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 01 تیر 1402 - 11:16
شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در کار تبلیغ باید به «اثرگذاری» فعالیت خود اهمیت داده و با توسل وارد میدان شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه شب در دیدار با مدیران و معاونان ادارات سازمان تبلیغات اسلامی فارس در شیراز بیان کرد: سابقه روحانیت سازمان تبلیغات، تقریباً به سبک سنتی است. حوزه هنری نیز در راستای کار سازمان تبلیغات به نحوی انجام وظیفه می‌کند که البته سبک دیگری را دنبال می‌کند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم تحلیل سبک کار امام در ادامه افزود: متأسفانه ما در بحث تبلیغ از این نوع تحلیل غافل هستیم، محتوا را یاد گرفتیم اما در ارائه روش آن باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: امکانات ما به تناسب نیازها، کم است. می‌بایست در همین راستا بیندیشیم که امام به چه سبکی سخن می‌گفتند که تأثیرگذار بود. فرض را بر این بگذارید که هیچ کاری نکنیم اما، منبری که می‌توانیم باشیم.

آیت الله دژکام افزود: در کار تبلیغ اگر به ملاک اثرگذاری کار خود، ارزش دهیم؛ باید دنبال چیزی بگردیم که در منبری‌های قدیم ما وجود داشت، قدیمی‌ها توسل داشتند و به دنبال اثربخشی حرفشان بودند چیزی فراتر از ظاهر کلمات وجود داشت که به میدان می‌آمدند و تأثیر گذار بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.