هوش مصنوعی مولد لینکدین حالا می‌تواند برای کاربران پست بنویسد [تماشا کنید]

دیجیاتو دوشنبه 05 تیر 1402 - 12:03
مدیرمحصول لینکدین با انتشار پستی از قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مولد این شبکه اجتماعی رونمایی کرد. The post هوش مصنوعی مولد لینکدین حالا می‌تواند برای کاربران پست بنویسد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مدیرمحصول لینکدین، «کرن باروخ»، با انتشار پستی از قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مولد این شبکه اجتماعی رونمایی کرد که به موجب آن کاربران می‌توانند به سرعت پست‌های مورد نظر خود را ایجاد و منتشر کنند. این قابلیت می‌تواند کارکردن با لینکدین را برای کاربران ساده‌تر کند. هرچند برخی معتقدند که در تولید محتوا نباید از هوش مصنوعی کمک گرفت و چنین رویکردهایی می‌تواند باعث سلب اعتماد کاربران از لینکدین شود.

نوشتن یک پست لینکدین به زمان و تلاش نیاز دارد. حالا ربات هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی می‌تواند این کار را برای کاربران ساده‌تر و آسان‌تر کند.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران باید حداقل ۳۰ کلمه را در اختیار هوش مصنوعی قرار دهند تا این مدل، محتوای مدنظر کاربران برای پست‌شدن را متوجه شود. هوش مصنوعی ابتدا پیش‌نویس اولیه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربر آن محتوا را باید بررسی و ویرایش کند.

لینکدین پیشتر امکان نوشتن تبلیغات با هوش مصنوعی را در دستور کار پلتفرم خود قرار داده بود. اکنون این قابلیت گسترش پیدا کرده و کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن پست‌های لینکدین که نیاز به دقت، زمان و انرژی دارد، استفاده کنند.

هوش مصنوعی در خدمت شبکه‌های اجتماعی

کاربران با اشتراک‌گذاری پست‌های لینکدین می‌توانند به راحتی به‌روزرسانی‌های شغلی را با افراد مدنظرشان به اشتراک بگذارند. گاهی نوشتن یک پست لینکدین کاری بسیار وقت‌گیر و سخت به نظر می‌رسد. لینکدین برای ساده‌سازی مسیر کاربران خود در ایجاد پست‌ها، استفاده از هوش مصنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر محصول لینکدین که ویژگی جدید استفاده از هوش مصنوعی در نوشتن پست لینکدین را معرفی کرد، خودش معتقد است که چنین رویکردی می‌تواند تا حدی چالش‌برانگیز باشد، ولی ویژگی‌های این چنینی راهکاری جدید و متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کرن باروخ می‌گوید برخی کاربران برای نوشتن پست‌های لینکدین با مشکلاتی روبه‌رو هستند و به همین دلیل هوش مصنوعی می‌تواند مشکل آنها را برطرف کند. باید دید این رویکرد جدید تا چه اندازه می‌تواند نظر کاربران را جلب کند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.