آبان تتر جزو چهار بازیگر اصلی در حوزه صرافی آنلاین کشور است و در نمایشگاه الکامپ امسال حضور پیدا کرده است. در غرفه این شرکت اینفلوئنسرهای حوزه رمزارز حضور دارند و مهمانان میتوانند با آنها درباره این حوزه به گفتگو بنشینند. غرفه آبانتتر شامل بخشهای مسابقه و سرگرمی هم است و تلاش داشته تا در محیطی سرگرمکننده به مفاهیم پیچیده رمزارزها بپردازد و کاربران را نسبت به این بازار، علاقهمند کند.
آبانتتر سلسله اقداماتی که برای جذب مخاطب بیشتر انجام داده و یکی از آنها شناختن نیاز مشتری است. این صرافی آنلاین سعی داشته تا مشکلات کاربران ایرانی را شناسایی کند و برای آنها راهحلی پیدا کند. بر اساس اخرین آمارهای اعلام شده توسط صرافیهای آنلاین ایارنی، نزدیک به ۸۰ درصد معاملات کاربران ایرانی در صرافیهای رمزارز خارجی صورت میگیرد و این مراکز سعی دارند تا کاربران بیشتری را نسبت به صرافیهای آنلاین ایرانی جذب کنند.
یکی از کارهایی که آبان تتر برای جذب بیشتر مخاطبین ایرانی انجام میدهد رسیدگی به موضوع برداشت وجه آنی است. این ویژگی از جمله ویژگیهای خاص این صرافی آنلاین است و آنطور که مدیران آن میگویند، برای تمامی کاربران اجرا شده است.
آبان تتر رشد خوبی را در سالهای اخیر تجربه کرده و این تیم در تلاش است علی رغم بسیاری از مشکلاتی که حوزههای صرافی های آنلاین در ایران دارند، به این آمار روز به روز کاربران جدیدی اضافه کند. در سالهای اخیر تعداد کاربران آبان تتر بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و حالا به ۹۰۰ هزار نفر رسیده است و آنطور که به نظر میرسد میلیونی شدن کاربران آبان تتر دور از ذهن نیست .
در این گزارش ویدیویی هم به موضوع پشتیبانی و مشکلات کاربران ایرانی پرداخته شده و هم وجه تمایزهای این صرافی آنلاین نسبت به سایر رقبای خود از زبان مدیران آبانتتر روایت شده است. مدیران این صرافی آنلاین همچنین درباره نیروهای انسانی این شرکت و آینده این شرکت با ما صحبت کردند.