شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا» در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد. همچنین کارگاههایی با حمایت این اپراتور امروز برگزار شد که در ادامه با آنها آشنا میشویم.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه 7 تیر 1402 و در چهارمین روز نمایشگاه بینالمللی الکامپ، با هدف ارائه خدمات و تجربههای ایرانسل در زمینه پشتیبانی مشتریان به سازمانها و کسبوکارهای کوچک، متوسط و بزرگ، شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا» به عنوان پلتفرم Call Center as a Service، رونمایی شد.
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل سرویسی است که با هدف تحول فضای کسبوکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتریمداری، خدمات برونسپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرمافزار را به کسبوکارها ارائه میکند.
از جمله مزایای سرویس شایا میتوان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرمافزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلفترم آموزش آنلاین، تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری پیشرفته، گزارشدهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره کرد. این سرویس با هدف برونسپاری خدمات مرکز ارتباط، طراحی و اجرا شده است.
امروز چهارشنبه 7 تیر در چهارمین روز از نمایشگاه الکامپ 1402، اکادمی ایرانسل کارگاههای رایگان «تبلیغات در جهان دیجیتال و معرفی محصول» و «بررسی بازار بلاکچین و NFT»، «هوش مصنوعی» و «توسعه محصول» را در غرفه ایرانسل در سالن 38 نمایشگاه برگزار کرد.
اولین کارگاه امروز به موضوع تبلیغات در جهان دیجیتال اختصاص داشت که در آن، درباره تأثیرات امکانات دیجیتال و فرصتها و تهدیدهای آن در معرفی محصول گفتوگو شد.
کارگاه دیگر به موضوع هوش مصنوعی اختصاص داشت تا حاضرین در این کارگاه، با مفهوم هوش مصنوعی و کاربردهای آن، چگونگی استفاده از دادههای خرد و کلان برای رسیدن به استراتژیهای دادهمحور به ویژه در کسبوکارها و … آشنا شوند.
دو کارگاه ایرانسل نیز امروز به موضوع بررسی بازار بلاکچین و NFT و توسعه محصول اختصاص داشت.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در بخش ویژهای، همه روزه و در چهار نوبت کارگاههایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاکچین، تحول دیجیتال سازمانها و صنایع، مسیر یادگیری برنامهنویسی، فناوریهای مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و … برگزار میکند. این اپراتور همچنین حامی رویداد الکام تاکز است که در روزهای نمایشگاه الکامپ 1402 با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالشهای اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنلها و سخنرانیها برگزار میشود.
ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی 38 و سالن ۸و۹ بیستوششمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ شرکت کرده است.
این اپراتور آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال را در الکامپ به بازیدکنندگان و علاقهمندان معرفی میکند.
غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ که روز پایانی آن فردا 8 تیر ماه است، مانند نمایشگاههای گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفنهمراه 5G است و بازدید کنندگان میتوانند کاربستهای (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.