Intelligence Aesthetics 2.0 ؛ گذر اکسید از مرزهای سنتی طراحی خودرو

اقتصاد آنلاین سه شنبه 13 تیر 1402 - 09:13
کانسپت‌های پیشرو در طراحی معمولاً فراتر از تصورات ما ساخته می‌شوند. اما اکسید، برند لوکسی است که حد نهایی این کانسپت‌ها را با تکنولوژی و البته زیبایی‌شناسی به هم گره ‌زده است. آن هم به شکلی که در اوج هارمونی از نظر هنر و درک بصری باشند. Intelligence Aesthetics 2.0 اکسید، زاده همین ترکیب است. زبان طراحی‌ای که زیبایی مدرنی را ارائه می‌دهد و تخیل شما را آزاد می‌گذارد. به گزارش اقتصاد آنلاین، زبان طراحی Intelligence Aesthetics 2.0 در خودروهای اکسید در واقع ترکیبی از به هم آمیخته شدن تکنولوژی هوشمند با هنرهای تجسمی است. زبانی که می‌خواهد طراحی این خودروها به اوج احساس برسد و زیبایی مدرن و خیال‌انگیزی را به نمایش بگذارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، زبان طراحی Intelligence Aesthetics 2.0 در خودروهای اکسید در واقع ترکیبی از به هم آمیخته شدن تکنولوژی هوشمند با هنرهای تجسمی است. زبانی که می‌خواهد طراحی این خودروها به اوج احساس برسد و زیبایی مدرن و خیال‌انگیزی را به نمایش بگذارد.

س

همان‌طور که کوین رایس، طراح مطرح خودرو می‌گوید، ذائقه نسل جوان به‌ویژه در حوزه طراحی به کلی تغییر کرده است. نسل جوان طراحی‌های ساده، استایلیش و البته با کارکردهای درست را ترجیح می‌دهد و می‌خواهد که خودرو‌، بخشی از استایلش باشد.

بر همین اساس، Intelligence Aesthetics 2.0 اکسید، دیگر تنها به دنبال خلق خودروهای مدرن نیست بلکه روی زیبایی‌شناسی انسان‌ها و البته نیازهای آن‌ها تمرکز دارد. به عبارت دیگر روی سبک زندگی انسان‌ها و نگاهشان به زندگی.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.