مرسدسبنز قصد دارد طراحی جدید و خاصی را برای نسل جدید فرمانهای خود در نظر بگیرد.این طراحی جدید همراه با کنترلرهای فیزیکی و کاملا نو خواهد بود.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، نسل بعدی مرسدس بنز کلاس S ظاهراً فرمان را با دکمه های لمسی خازنی کنار میگذارد.این شرکت قصد دارد کنترلرهای فیزیکی را در این مدل بازگرداند، اما آنها روی فرمان سنتی قرار نخواهند داشت.یک گزارش جدید میگوید که این خودروساز به دنبال یک روند نوظهور در میان خودروسازان، فرمان دایرهای را با فرمان یوغ مستطیلی جایگزین خواهد کرد. مشتریان به شدت از فرمان لمسی خازنی مرسدس انتقاد کردهاند.رانندگان از کنترلهای پیچیدهای که میتواند غیرقابل اعتماد و درگیرکننده در هنگام رانندگی باشد، لذت نمیبرند.بنابراین در نسل جدید فرمان مرسدسبنز به همان سبک کنترلرهای فیزیکی بازگشت خواهند گشت.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، نسل بعدی مرسدس بنز کلاس S ظاهراً فرمان را با دکمه های لمسی خازنی کنار میگذارد.این شرکت قصد دارد کنترلرهای فیزیکی را در این مدل بازگرداند، اما آنها روی فرمان سنتی قرار نخواهند داشت.یک گزارش جدید میگوید که این خودروساز به دنبال یک روند نوظهور در میان خودروسازان، فرمان دایرهای را با فرمان یوغ مستطیلی جایگزین خواهد کرد.
به گفته منابع مختلف، ظاهراً فرمان جدید از کنترلر مستطیلی در خودروی مفهومی Vision One-Eleven الهام گرفته است.ظاهراً این شرکت بر این باور است که شکل مسطح، امکان دید بدون مانع از جاده و نمایشگر راننده را فراهم میکند.این فرمان یوغ تا زمانی که کلاس S جدید عرضه شود، که طبق ادعای برخی منابع در اواخر سال ۲۰۲۷ عرضه و به فروش میرسد، وارد بازار نخواهد شد.بنابراین این فرمان مستطیلی به این زودیها ظاهر نخواهد شد.
با این حال، مانند بسیاری از فناوری های کلاس S، قبل از اینکه در بقیه خط تولید ظاهر شود، باید به مدل های محبوب این خودروساز نفوذ کند.
مشتریان به شدت از فرمان لمسی خازنی مرسدس انتقاد کردهاند.رانندگان از کنترلهای پیچیدهای که میتواند غیرقابل اعتماد و درگیرکننده در هنگام رانندگی باشد، لذت نمیبرند.بنابراین در نسل جدید فرمان مرسدسبنز به همان سبک کنترلرهای فیزیکی بازگشت خواهند گشت.
ماه گذشته، فولکس واگن اعتراف کرد که کنترل های لمسی استفاده شده در جدیدترین مدل هایش اشتباه بوده است و قول داد که آنها را اصلاح کند.
مرسدس فرمان یوغ را به گونهای طراحی کرده است که واکنش فرمان را با شرایط رانندگی تطبیق میدهد.در سرعتهای پایین، این سیستم میتواند فرمانهای طاقتفرسا را که در حین چرخشهای دور برگردان یا مانورهای پارک تنگ رایج است، حذف کند. عکس این امر در سرعتهای بالاتر اتفاق میافتد؛زیرا این سیستم، پاسخ فرمان را برای بهبود پایداری در هنگام تغییر خطوط و رانندگی در بزرگراه کاهش میدهد.
منبع خبر "
اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.