1500 باشگاه ورزشی در 17 شهرستان از لحاظ کمی و کیفی مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با بیان اینکه هدف از ارزیابی چگونگی کارکرد باشگاهها ارزش گذاری و بررسی فرهنگ مشتری مداری خواهد بود ، افزود: در این ارزیابی هفت محور مدیریت ، منابع انسانی ، مشتری مداری ، منابع سرمایه و امکانات ، ترویج فرهنگ ، اخلاق و توسعه مشارکت های اسلامی ، استاندارد ها و دستاوردها در 4سطح مد نظر خواهد بود.
وی مشخص شدن رتبه بندی باشگاهها را راهکاری مفید و کاربردی برای بسط و گسترش بهترین شیوه عملکرد در یکپارچه سازی خدمات رسانی و توسعه فرهنگ مشتری مداری دانست و تاکید کرد : با ارتقا سطح عملکردی باشگاهها میتوانیم ورزشکارانی را در بالاترین سطح انگیزشی و عملکردی پرورش دهیم .
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.