غلامرضا شریعتی «رئیس سازمان ملی استاندارد» شد

الف یکشنبه 26 بهمن 1399 - 13:07
با حکم رئیس جمهور، غلامرضا شریعتی به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب شد.

به گزارش الف، رئیس جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی

در اجرای ماده (36) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب 1396.7.11 مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای عالی استاندارد؛ نظر به تعهد و شایستگی جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران


انتصابات روز آخر جناب استاندار!!!

به گزارش الف غلامرضا شریعتی  استاندار خوزستان بر اساس  خبر امروز  خبرنگار برنا از اهواز، در احکامی جداگانه چهار انتصاب جدید را در استانداری انجام داد. در همین راستا استاندار خوزستان در احکامی یعقوب شلیش پور را به عنوان مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری و حسین کیانی را به عنوان سرپرست معاونت امور آسیب ها و مسایل اجتماعی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان منصوب کرد.

همچنین غلامرضا شریعتی در حکمی فاطمه موذنی را به عنوان معاون اجرایی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری منصوب کرد.

موذنی از کارشناسان با سابقه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و نیروهای وزارت کشور است.

استاندار خوزستان در حکمی دیگر نیز آرش قنبری را به عنوان مدیرکل اداری و مالی استانداری خوزستان منصوب کرد. قنبری پیش از این فرماندار رامهرمز بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.