تعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهران

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:48
کاروان زنانه بنی اسد، یکشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمع بسیار عزاداران حسینی حرکت خود را از پل ری آغاز کردند. این روز یادآور روز دفن یاران با وفای سیدالشهداء، شهدای بی سر دشت کربلا به دست طایفه «بنی اسد» است. این آئین که قدمتی دیرینه دارد، نوعی تعزیه سنتی و نمایش میدانی است که یادآور تدفین شهدای نینوا به دست افراد طایفه بنی اسد است.
تعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهرانتعزیه کاروان زنانه بنی اسد در تهران

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.