مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری در حدود ۱۵۰ هزار و ۴۲۳ تماس مردمی با سامانه ۱۲۲ این شرکت صورت گرفته که از این تعداد ۳۹ هزار و ۷۲۱ فقره منجر به تماس مستقیم با کارشناس مستقر در واحد مربوطه بوده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ داراب بیرنوندی در ابن باره اظهار کرد: در مدت مورد اشاره پنج هزار و ۹۳۱ مورد حوادث شبکه و انشعاب مشترکین مورد رسیدگی قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مردم را هدفی دانست که شرکت به طور مستمر به دنبال ارتقای آن است.
انتهای پیام
منبع خبر "
خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.