در آستانه بازی پرسپولیس در آزادی؛/ عدم توافق برای ثانیه‌های تبلیغات محیطی

ورزش سه یکشنبه 15 مرداد 1402 - 16:35
باشگاه پرسپولیس تا کنون هیچ اقدامی برای تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود در لیگ بیست و سوم نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به طور رسمی از چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود که پرسپولیس نخستین بازی خود را مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند. میزبانی سرخپوشان پایتخت فرصت استفاده از تبلیغات محیطی را برای این باشگاه ایجاد کرده است اما رصا درویش مدیرعامل سرخ‌ها هیچ اقدامی نسبت به این موضوع نکرده است.

باشگاه‌های داخلی که به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی تنها به درآمدزایی از طریق تبلیغات محیطی، اسپانسر روی پیراهن و همچنین بلیت فروشی دل خوش هستند چاره‌ای جز استفاده همه جانبه از این ابزار ندارند. با این حال مدیرعامل پرسپولیس هیچ عجله‌ای روی این موضوع ندارد.
تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی پرسپولیس در فصل گذشته نیز یکی از ابهامات مهم در اسناد مالی این باشگاه بوده است که مدیران باشگاه هیچ توضیحی درباره قراردادی که با سازمان لیگ نسبت به آن عقد کردند نداده بودند.

درویش فصل گذشته نیز پس از گذشت پنج میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شروع به مذاکره با سازمان لیگ درباره میزان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی کرد. رویه‌ای عجیب برای تیمی پرطرفدار که با قهرمانی‌های متوالی می‌تواند برندهای زیادی را برای خودنمایی در بازی‌های خانگی‌اش راهی ورزشگاه آزادی کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.