دو کارگر شرکت فولاد شادگان بر اثر سقوط از جرثقیل فوت شدند

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:51
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان گفت: دو کارگر شرکت فولاد شادگان که در بالای جرثقیل به ارتفاع ۵۰ متر مشغول به کار بودند به دلیل نقص فنی جرثقیل به سمت پایین سقوط و در جا فوت می‌شوند.

نورالله طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان در رابطه با علت مرگ دو کارگر شرکت فولاد شادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهارکرد: این دو کارگر که در بالای جرثقیل به ارتفاع 50 متر مشغول به کار بودند به دلیل نقص فنی جرثقیل به سمت پایین سقوط می‌کنند.

وی با بیان اینکه دو کارگر در حین سقوط به بدنه جرثقیل برخورد می‌کنند، افزود: پس از برخورد به بدنه جرثقیل روی زمین می‌افتند و در لحظه فوت می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان گفت: جسد این دو فرد توسط آمبولانس شهرداری به سردخانه منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از قربانیان حوادث کار در ایران آمار دقیقی وجود ندارد اما علی‌حسین رعیتی‌فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اردیبهشت ۱۴۰۱، گفت که سالانه حدود ۸۰۰ کارگر بر اثر حوادث ناشی از کار فوت می‌کنند.

فولاد شادگان یکی از هشت طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز در زمینی به مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.