آغاز به کار «رسامد» در روز خبرنگار نویدبخش بهره‌مندی از تجربیات گران‌بهای اهالی رسانه است

خبرگزاری برنا پنج شنبه 19 مرداد 1402 - 22:07
گروه «رسامد» با شعار «ما هزار سال تجربه داریم» در روز خبرنگار آغاز به فعالیت رسمی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا قرائتی صاحب‌امتیاز این گروه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و رسانه صبا، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی گفت: ایده اولیه راه‌اندازی (رسامد)، محصول سال‌ها تجربه و فعالیت در عرصه رسانه و ارتباطات بود. همواره سعی داشتم با شناخت نیازهای واقعی مخاطبان، خدماتی مفید و باکیفیت ارائه دهم تا با هم‌نشینی ایده، اندیشه و اجرا، بتوان در فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی کشور اثرگذار بود.

او ادامه داد: رسامد حاصل تلاش جمعی گروهی از اهالی رسانه و ارتباطات است که با درک نیازهای نوپای دنیای دیجیتال، تصمیم گرفتند تا گروهی متشکل، حرفه‌ای و البته خلّاق برای پاسخ به این نیازها تأسیس کنند.

مدیرمسئول این گروه رسانه‌ای دارای امتیاز کسب‌وکارهای مجازی در ادامه گفت: از ابتدا ارائه خدمات حرفه‌ای، باکیفیت و مبتنی بر نیاز مشتری، هدف اصلی ما بوده است. همچنان نیز بر اساس همان استراتژی و ارزش‌ها فعالیت می‌کنیم. برای پیشبرد اهدافمان، از تمام ابزارها و فناوری‌های روز دنیای رسانه و ارتباطات بهره می‌بریم و البته شعار ما این است که «ما هزار سال تجربه داریم» یعنی جمعی حرفه‌ای بادانش و با تجربه بالا، در رسامد گرد هم آمده‌اند. خوشبختانه تاکنون بازخوردهای مثبتی از سوی مشتریان خود که افراد حقیقی و حقوقی هستند، دریافت کرده‌ایم.

قرائتی با اشاره به لزوم گردآوری همه باتجربه‌ها و روزآمدهای رسانه برای انجام امور حرفه‌ای گفت: ما در رسامد معتقدیم داشتن ایده‌های تازه، انگیزه و پشتکار کافی نیست؛ بلکه باید از آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی‌های روز دنیا نیز بهره برد تا بتوان محصولی با کیفیت، خلاقانه و البته کاربرپسند تولید کرد. ما در رسامد با بهره‌گیری از نخبگان و صاحب‌نظران حوزه‌های متنوع رسانه‌ای و ارتباطی، تلاش می‌کنیم تا محتواهایی عمومی و تخصصی و البته مفید برای مخاطب امروز تولید کنیم.

او ادامه داد: باید به این نکته اشاره کنم که کار ما تنها به تولید محتوا محدود نمی‌شود. ما خدمات مشاوره‌ای ویژه‌ای نیز برای مدیریت هوشمندانه حضور در فضای مجازی و مدیریت هویت شخصی در این فضا را ارائه می‌دهیم تا افراد و سازمان‌ها بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های دنیای دیجیتال، به اهداف خود برسند و به شایستگی از سرمایه‌های معنوی خود مراقبت کنند. در دنیای امروز با گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، داشتن یک مدیر روابط عمومی حرفه‌ای و شخصی‌ برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در واقع، حفاظت و مراقبت از هویت و سرمایه‌های معنوی افراد از جمله وظایف مهم یک مدیر روابط عمومی شخصی است. در دنیای امروز که فضای مجازی نقش پررنگی دارد، مدیریت صحیح هویت و سرمایه‌های معنوی بسیار حائز اهمیت است که رسامد می‌تواند در این زمینه مشاور مناسبی باشد.

او گفت: مدیر روابط عمومی شخصی می‌تواند به شکلی هوشمندانه از ابزارها و کانال‌های ارتباطی نوین بهره بگیرد و ضمن مدیریت برند و شهرت افراد و سازمان‌ها، به اهداف تجاری و بازاریابی آن‌ها نیز کمک شایانی کند.

این فعال رسانه اظهار داشت: رسامد با بهره‌مندی از دانش و تجربه و تعهد اهالی رسانه و ارتباطات و با پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای، به دنبال آن است تا به یکی از فعالان عرصه طراحی، تولید و توزیع محتوا و خدمات رسانه‌ای تبدیل شود.

او تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی رسامد، تیم حرفه‌ای و مجرب آن است. رسامد افتخار دارد که میزبان بسیاری از صاحب‌نظران، اساتید و چهره‌های شاخص حوزه رسانه و خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، سردبیران و متخصصان ارتباطات و کسب‌وکار است. حضور این افراد باتجربه در کنار نیروهای جوان و خلاق، فرصتی استثنایی برای تولید محتوایی باکیفیت و مخاطب‌پسند فراهم می‌کند.

قرائتی افزود: از دیگر مزایای رسامد می‌توان به انعطاف‌پذیری آن اشاره کرد. رسامد با بهره‌گیری از مدل پروژه‌محور، قادر است برای هر پروژه تیمی مجزا متشکل از بهترین افراد آن حوزه تشکیل دهد، حتی از دورترین نقاط نسبت به پایتخت؛ در واقع این امر باعث تنوع بخشیدن به توانمندی‌های رسامد شده است. علاوه بر این، رسامد به‌روز بودن دانش و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است. این توجه به مقوله نوآوری، امکان دسترسی به فرصت‌های جدید را برای رسامد فراهم می‌کند.

مدیر گروه «رسامد» گفت: در مجموع، ترکیب خلاقیت و تجربه، انعطاف‌پذیری، و توجه به نوآوری، از ظرفیت‌های رسامد محسوب می‌شود که امیدواریم بتواند همواره جایگاه خود را در صدر حوزه فعالیتش حفظ کند. ما در رسامد با عشق به کارمان و البته پشتکار و خلاقیت، به دنبال آنیم تا خدماتی نو و با کیفیت در دنیای پرشتاب امروز ارائه کنیم و بتوانیم سهمی در پیشبرد فرهنگ و ارتباطات سالم در جامعه داشته باشیم.

او در پایان تاکید کرد: رسامد هم‌اکنون در حال شکل‌دهی به ساختار و تیم اجرایی منسجم‌تری است و إن‌شاءالله به‌زودی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای موجود، جایگاه خود را در عرصه خدمات مبتنی بر تولید محتوا تثبیت خواهد کرد.

«علیرضا قرائتی» دانش‌آموخته مقطع دکتری در رشته مدیریت رسانه، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، ایده‌پرداز و پژوهشگر علم ارتباطات است که تا کنون چندین مقاله علمی و پژوهشی در نشریات علمی و دانشگاهی کشور منتشر کرده است.

وی همچنین سابقه مدیریت و مشاوره در بخش‌های مختلف روابط عمومی مجموعه‌های مرتبط با رسانه، کسب و کارهای نوین و … را در پرونده کاری خود دارد.

قرائتی در چند برنامه رادیویی و تلویزیونی، مسئولیت طراحی و تولید محتوا را به عهده داشته است و علاوه بر آن خبرنگاری و دبیری در برخی از خبرگزاری‌ها از جمله سوابق کاری او محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.