مدیرعامل توییتر علت تغییر برند این شرکت به ایکس را توضیح داد

دیجیاتو شنبه 21 مرداد 1402 - 11:31
«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل توییتر در مصاحبه‌ای توضیح داده که چرا برند توییتر به ایکس تغییر کرده است. The post مدیرعامل توییتر علت تغییر برند این شرکت به ایکس را توضیح داد appeared first on دیجیاتو.

«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل ایکس در مصاحبه جدیدی توضیح داده که چرا شرکت آن‌ها برند توییتر را کنار گذاشته است. او همچنین ادعا می‌کند که تحت‌نظر ایلان ماسک از اختیارات لازم در این شرکت برخوردار است و در تمامی امور اجرایی دخیل است. یاکارینو همچنین از بهبود وضعیت خریداران تبلیغات در این شبکه اجتماعی خبر داده است.

لیندا یاکارینو به‌تازگی گفت‌وگویی با CNBC داشته و درباره حذف برند توییتر گفته است: «ایلان [ماسک] مدت‌ها بود که درباره ایکس، اپ همه‌چیز، با من حرف می‌زد. حتی زمانی که اعلام کردیم من درحال پیوستن به شرکت هستم، من این کار را برای همکاری با ایلان به‌منظور تبدیل توییتر به ایکس، اپ همه‌چیز، انجام دادم.»

مدیرعامل ایکس می‌گوید ماسک از زمان خرید توییتر به‌دنبال انجام این کار بود. او توضیح می‌دهد: «به اتفاقاتی که از زمان تکمیل معامله افتاده است، فکر کنید. تجربیات و تکامل در نمایش ویدیوها و مطالب طولانی، تهیه اشتراک محتواسازان محبوب که حالا از این پلتفرم درحال درآمدزایی هستند. به ویدیوها نگاه کنید، به‌زودی می‌توانید بدون دادن شماره تلفن خود به بقیه، در این پلتفرم تماس ویدیویی داشته باشید.»

تغییر برند توییتر به ایکس، این شرکت را از تفکرات قدیمی آزاد کرد

یاکارینو همچنین به برنامه‌های این شرکت برای فعال‌سازی قابلیت انجام پرداخت‌ها میان کاربران اشاره کرده است. او می‌گوید: «این تغییر برند درواقع نمایانگر آزادشدن از [محدودیت‌های] توییتر بود. این آزادی به ما اجازه داد تا فکر و اندیشه‌های قدیمی را پشت سر بگذاریم و دوباره به همه کسانی فکر کنیم که در اسپیس درحال گوش‌دادن به صدای بقیه هستند یا در سراسر جهان محتواها را می‌بینند. این تغییر، شیوه گردآمدن ما، تفریحات ما و دادوستدهای ما را عوض می‌کند.»

او درباره نقش خودش و ایلان ماسک در ایکس گفت: «ایلان روی شتاب‌دهی به این تغییر برند و آینده کار می‌کند. من مسئول مابقی چیزها هستم؛ اداره شرکت از همکاری‌ها گرفته تا بحث‌های حقوقی، فروش و امور مالی.»

لیندا یاکارینو همچنین مدعی است که تیم اعتماد و ایمنی ایکس حالا سالم‌تر از زمانی است که توییتر یک شرکت سهامی عام بود. او می‌گوید برندهایی که از این پلتفرم تبلیغات می‌خرند، حالا دیگر در کنار محتواهای نامناسب قرار نمی‌گیرند.

مدیرعامل ایکس درباره مبارزه احتمالی میان ایلان ماسک و مارک زاکربرگ نیز اعلام کرد که ایلان درحال تمرین است و اگر چنین مبارزه‌ای برگزار شود، این اتفاق می‌تواند یک فرصت اسپانسری بزرگ برای آن‌ها باشد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.