حاتمی: از عملکرد تیم راضی هستم/ خارجی خوب می‌خواستم اما ...

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 19:16
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان از عملکرد شاگردانش مقابل تیم طبیعت تهران ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از باخت شاگردانش در سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل تیم طبیعت و بازماندن از صعود به فینال این فصل، اظهار کرد: من در کل از بازیکنان خودم ممنون هستم چون امروز خسلی خوب بازی کردند، به هر حال برخی اوقات اشتباهاتی که رخ می‌داد نتیجه را از ما گرفت و این اتفاق بیشتر در کوارتر چهارم افتاد.

او ادامه داد: من نسبت به بازی امروز اصلا از تیم خودم گلایه‌ای ندارم و در واقع ما کار خود را در اصفهان سخت کردیم و نباید آنجا یک بازی را واگذار می‌کردیم. ما بیشترین ضربه را آنجا خوردیم و باید شرایط را آنجا به سود خودمان رقم میزدیم.

حاتمی درباره مباحث فنی این بازی نیز گفت: با شرایط و بضاعت مالی که باشگاه ما نسبت به تیم اول لیگ داشت، مقامی بهتر از دومی برای ما قابل تصور نبود و بچه‌ها هم به آن رسید. ناملایمتی‌هایی هم بود اما مهم این است که بچه‌های ما خوب‌ کار کردند و از آن‌ها راضی هستم. خیلی زحمت کشیدند و از طرفداران ذوب‌آهن هم عذرخواهی می‌کنم که به فینال نرسیدیم اما واقعا این بچه‌ها لیاقت فینال را داشتند.

او درباره داوری بازی چهارم نیمه‌نهایی نیز گفت: من انتظار دارم شرایط برای همه یکسان باشد. به نظر من یک بازیکن خارجی هم وقتی اشتباه می‌کند، داور باید سوت خودش را بزند، اینطور نیست که فقط برای اشتباهات بازیکنان ایرانی سوت بزنند. از مسئولان کمیته فنی و داوران خواهش می‌کنم به این نکته مهم توجه کنند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: مسئولان می‌توانند صحبت‌های من را با دیدن ویدیوها چک کنند. من مربی هستم که همیشه کنار زمین آرام بوده‌ام و از داوری‌ها هیچگاه انتقاد نکرده‌ام، اما در چنین بازی‌هایی یکی دو امتیاز نتیجه نهایی را تعیین می‌کند و اختلاف تیم ما و طبیعت همینقدر کم است. ما حتی اگر بازهم باهم بازی کنیم مشخص نیست کدام تیم پیروز می‌شود. میطلبد که داوری‌ها منسجم‌تر باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا هدف ذوب‌آهن فینال لیگ بود، اظهار کرد: در این فصل مشکلات زیادی داشتیم، اکا با این حال همه تلاش خود را کردیم که بهترین نتیجه را بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بازیکنان مستعد خوبی را هم معرفی کردیم. بجز بازی این سری که در اصفهان باختیم، در همه بازی‌ها عملکرد تیم ما خوب بود و از تیم و بچه‌ها راضی هستم.

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست تغییر بازیکنان خارجی تیم خود در طول فصل را داشت، توضیح داد: این نیاز را حس می‌کردیم و درخواست هم داشتیم اما شرایط مالی باشگاه اجازه نداد. ما می‌دانستیم پلی‌آف سخت است و با تیم‌هایی رو یه رو می‌شویم که بازیکنانی مثل استیونس دارند که ۵۷ امتیاز کسب می‌کند. در کل اما تیم من خوب بازی کرد و از همه آن‌ها راضی هستم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.