طرح آبیاری ۵۰۰ هکتاری دشت بن لنده کلنگ زنی می شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 09:28
یاسوج- مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده گفت: طرح آبیاری ۵۰۰ هکتاری دشت بن لنده کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد مرادی پور سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طرح آبیاری اراضی دشت بن شهرستان با مشارکت بنیاد علوی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان لنده با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به مرحله مناقصه رفت.

مرادی پور عنوان کرد: طرح آبیاری ۵۰۰ هکتار از اراضی دشت بن شهرستان لنده به زودی کلنگ زنی و تحول عظیمی در حوزه کشاورزی این شهرستان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم بنیاد علوی از اعتبار تخصیص داده شده ۷و نیم میلیارد تومان است، افزود: تجهیزات لوله پلی اتیلن به اراضی دشت بن انتقال داده شد.

مرادی پور گفت: این طرح ۲ و نیم کیلومتر خط لوله شامل یک استخر ۲۰۰۰ مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ است.

مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی لنده خاطرنشان کرد: این طرح برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.