مصدومیت ۳۹ نفر در سیل اهر و ورزقان

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:57
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدومیت ۳۹ نفر در سیل شب گذشته اهر و ورزقان خبر داد.

وحید شادی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر، اظهار کرد: شب گذشته، سه شنبه هشتم شهریورماه سیل در شهرستان‌های اهر و ورزقان رخ داد که بلافاصله عوامل اورژانس عازم نقاط مختلف وقوع سیل شدند.

وی افزود: در این حادثه،  ۳۹ نفر مصدوم شده بودند که چهار نفر آن‌ها توسط اورژانس به بیمارستان باقرالعلوم اهر اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۳۵ نفر دیگر نیز با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان باقرالعلوم اهر مراجعه کردند.

شادی نیا گفت: تمامی ۳۹ مصدوم سیل اهر و ورزقان از بیمارستان ترخیص شده‌اند و فقط یک نفر به علت سقوط از پشت بام در بیمارستان بستری شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.