برخورد جدی با رانندگان متخلف خدمات‌رسان به زوار اربعین/ هزینه جابه‌جایی زوار باید بر اساس نرخ مصوب باشد

خبرآنلاین یکشنبه 12 شهریور 1402 - 09:45
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هرگونه تخلف و عرف شکنی از سمت رانندگان خدمات رسان به زوار اربعین با برخورد جدی مواجه خواهد شد و نمی‌توانند نرخ مصوب کرایه‌ها را تغییر دهند. 

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: ۱۵۲ اتوبوس با چهار هزار و ۵۱۴ صندلی، ۱۸۲ مینی‌بوس با سه هزار و ۹۴ صندلی، ۴۰۰ سواری کرایه با یک هزار و ۶۰۰ صندلی، ۹۰ مینی‌بوس (آژانس سرویس دهی شهری) با یک هزار و ۸۴۴ صندلی درحال خدمت رسانی به زوار هستند.

وی افزود: هرگونه تخلف و عرف شکنی از سمت رانندگان خدمات رسان به زوار اربعین با برخورد جدی مواجه خواهد شد و رانندگان نمی‌توانند نرخ مصوب کرایه‌ها را تغییر دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ پل ارتباطی کاربران جاده با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است.

وی عنوان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ١۴١ اعلام کنند و این سامانه (مرکز مدیریت راه‌ها) به صورت شبانه روزی اطلاعات وضعیت جاده، ترافیک و انسداد احتمالی را به کاربران اعلام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تردد زوار اربعین حسینی سامانه ۱۴۱ آماده دریافت شکایات است و به شاکی کد پیگیری اعلام می‌کند و بعد از رسیدگی اقدام انجام شده را به اطلاع شاکی می‌رساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.