برقراری بیش از 38 هزار تماس مردمی با سامانه گویای141 در خراسان شمالی

خبرگزاری برنا سه شنبه 14 شهریور 1402 - 11:37
از ابتدای سال تاکنون 38 هزار و 607 تماس مردمی با سامانه گویای 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، معاون فنی و راه های روستایی گفت: از این تعداد 3 هزار و 594 تماس مردمی با اپراتور برقرار شد که حاکی از افزایش 19 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

علی ربانی افزود: وضعیت جوی، شکایت از شرکت های باری و مسافری، مشکلات مشاهده شده در جاده ها و پیگیری شکایات، عمده ترین مواردی است که کاربران جاده ای طی این مدت در تماس با سامانه 141 به آن اشاره کرده اند.

وی تصریح کرد: آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در محورها از جمله خدماتی است که سامانه 141 به کاربران جاده ای ارائه می دهد.

به گفته وی کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.