افزایش جان‌باختگان زلزله مراکش به بیش از ۲۴۰۰ تن

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:01
وزارت کشور مراکش اعلام کرد: تلفات زلزله ۶.۸ ریشتری در مرکز این کشور به ۲۴۹۷ تن افزایش یافته و تعداد زخمی‌ها نیز به ۲۴۷۶ تن رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه الجزیره، مقامات این کشور می‌گویند که با تمام توان و تجهیزات موجود به تلاش‌ برای پیدا کردن زیرآوارماندگان ادامه می‌دهند.

وزیر دادگستری این کشور نیز پیش‌تر گفت: در حال حاضر اولویت در عملیات تجسس،‌ نجات زیرآوارماندگان است.

وی همچنین تاکید کرد: در شرایط فعلی از بالگرد برای رساندن غذا و لوازم ضروری به آسیب‌دیدگان در مناطق ناهموار استفاده می‌کنیم.

معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیاز مبرم به تیم‌های جستجو و نجات و همچنین تیم‌های پزشکی وجود دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.