مدیرکل بازرسی استانداری تهران خبر داد: بررسی شکایات زائرین اربعین به صورت میدانی

خبرگزاری برنا سه شنبه 21 شهریور 1402 - 09:48
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران گفت: تیم های بازرسی کمیته بازرسی ستاد اربعین استان در پایانه ها،فرودگاه ها ،ایستگاه راه آهن و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی مستقر بودند و شکایات زائرین اربعین به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش  خبرگزاری برنا ازتهران، اسدالله تقی زاده در تشریح روند نظارت بر ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی گفت: تیم های بازرسی و نظارت کمیته بازرسی ستاد اربعین استان تهران از تاریخ ۱۱شهریور لغایت ۲۰ شهریورماه در پایانه های مسافربری جنوب و غرب ،فرودگاه امام خمینی (ره)،ایستگاه راه آهن و برخی مجتمع های خدمات رفاهی استان حضور داشته و بر روند نحوه .ارائه خدمات به زائرین اربعین نظارت داشتند.

تقی زاده ادامه داد :بر این اساس فعالیت های نظارتی این تیم ها بصورت مستمر و در قالب نظارت بر قیمت بلیط ناوگان حمل و نقل جاده ای ،هوایی و ریلی و در قالب گشت های مشترک با اداره کل نعزیرات حکوتی و سازمان صمت استان تهران صورت گرفت.

مشاور استاندار تهران تاکید کرد : بسیاری از شکایت های زائرین اربعین بصورت میدانی توسط بازرسین حاضر در محل بررسی و رفع شد و طبق وظایف محوله کمیته بازرسی و نظارت ستاد اربعین گزارش این بازرسی ها پس از جمع بندی و ارائه نظرات و ارائه راهکارهای کارشناسی به ستاد اربعین استان و کمیته متناظر در ستاد اربعین کشور ارائه خواهد شد تا برای برنامه ریزی بهتر در سنوات آتی مد نطر قرار گیرد.
انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.