۵۱ درصد جانباختگان تصادف‌های شهر تهران موتورسواران هستند

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:01
دبیر شورای ترافیک استانداری تهران گفت: در بررسی علت تصادف‌های شهر تهران مشخص شد که ۵۱ درصد جانباختگان تصادف‌های پایتخت در چهار ماه نخست امسال را موتورسواران تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران؛ ابوالفضل دربانی روز چهارشنبه در جلسه کمیته فنی ایمنی استان تهران اظهار داشت: در چها ماهه نخست امسال در شهر تهران متاسفانه ۲۳۵ نفر جانشان را از دست دادند که ۴۰ درصد متوفیان عابران پیاده، ۵۱ درصد موتور سوار و ۹ درصد سهم خودروها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با تحلیل عمقی تصادفات و شناسایی علل تامه، راهکارهای اجرایی جهت کاهش جانباختگان احصا و توسط دستگاه های مرتبط، اجرا می شود.

در راستای مصوبات شورای راهبری کاهش تصادفات، کمیته فنی ایمنی با محوریت بررسی علل تامه تصادفات شهر تهران با حضور ابوالفضل دربانی دبیر شورای ترافیک استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه به تحلیل تصادفات منجر به فوت پرداخته که علل اولیه، واسط و تامه بررسی شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.