به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا- فاطمه مرادخانی؛ پیامرسانهای ایرانی مدتی است که حمایتهای ویژهای از فعالیت کانالهای فروشگاهی بر بستر خود انجام میدهند، «بله» نیز از این امر مستثنی نیست، برای جویا شدن از کم و کیف حمایتهای سکوهای مختلف بومی همچون بله، از کانالهای فروشگاهی خود و امکاناتی که در اختیار آنها قرار میگیرد با مدیران برخی از این فروشگاهها به گفتگو نشستهایم.
خانم «حاجیان»، مدیر کانال فروشگاهی «ستاره هنر»، در پیامرسان بله هستند که تجربیات خود دربارۀ فروشگاهداری در این سکو را با خبرنگار فناوری برنا به اشتراکگذاشتهاند و شما میتوانید، در ادامه این گفتوگو را بخوانید.
برنا: فعالیت فروشگاه شما در بله از چه زمانی شروع شد؟
فعالیت رسمی فروشگاه اینترنتی من از پاییز سال 1401 در بله شروع شد و تاکنون ادامه دارد.
برنا: چگونه مشتری به شما راحت اعتماد میکند؟
یکی از اقدامات به اشتراک گذاشتن نمونه کارها، پیام رضایت مشتریها و دیگری آشناییت از قبل منجر به اعتماد خواهد شد.
برنا: فروشگاه شما به طور معمول در طول روز چند مشتری دارد؟
باید بگویم از آن جایی که حرفه من در حوزه هنر است و کار رزین هم به دلیل وقت و دقتی که نیاز دارد، با قیمت بالا عرضه میشود اما با این وجود میزان فروش در روز، هفته و ماه متغییر است، ولی به طور کل بیشترین فروش خود را در بله تجربه کردهام.
برنا: در پیامرسان ایرانی دیگری هم کانال فروش دارید؟
بنده به بجز بله در سروش و ایتا هم کانال فروشگاهی دارم اما براساس تجربه فعالیت در پیامرسان بله برای من راحتتر و پربازدیدتر بود.
برنا: از درآمد خود ار بله راضی هستید؟
بله رضایت داشتم اما در یک برهه زمانی ناگزیر به غیرفعال کردن، فروشگاه بودم که منجر به کاهش درآمد شد.
برنا: برای اینکه مشتری به مشتری دائم فروشگاه شما تبدیل شود؛ چه اقداماتی در نظر گرفتهاید؟
اصولا اگر کار هنری باکیفیت و سر موقع تحویل داده شود، مشتریان فعلی و پیشین شما با تبلیغ فروشگاهتان سبب افزایش مراجعه به آن خواهند شد همچنین خود هم بار دیگر از فروشگاه شما خرید میکنند.
انتهای یپام/