مدیر فروشگاه ارزانسرای اسپرت :فروشگاهم در روبیکا شغل اول من است/ درآمد خوبی در روبیکا دارم

خبرگزاری برنا شنبه 25 شهریور 1402 - 13:16
آذرپور، مدیر فروشگاه روبیکایی ارزانسرای اسپرت در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری برنا می‌گوید که درآمد خوبی در روبیکا دارد، وی استفاده از سکوهای بومی برای فروشگاه‌های مجازی را هم ساده و مفیدتر می‌داند.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا- فاطمه مرادخانی؛ پیام‌رسان‌های ایرانی مدتی است که حمایت‌های ویژه‌ای از فعالیت کانال‌های فروشگاهی بر بستر خود انجام می‌دهند، «روبیکا» نیز از این امر مستثنی نیست، برای جویا شدن از کم و کیف حمایت‌های سکوهای مختلف بومی همچون روبیکا، از کانال‌های فروشگاهی خود و امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد با مدیران برخی از این فروشگاه‌ها به گفتگو نشسته‌ایم.

خانم «آذرپور»، مدیر کانال فروشگاهی «ارزانسرای اسپرت»، در ابربرنامک روبیکا هستند که تجربیات خود دربارۀ فروشگاه‌داری در روبیکا، را با خبرنگار فناوری برنا به اشتراک‌گذاشته‌اند و شما می‌توانید، در ادامه این گفت‌وگو را بخوانید.

برنا: فعالیت فروشگاه شما در روبیکا از چه زمانی شروع شده است؟

فعالیت فروشگاه ما در روبیکا بعد از اعمال محدودیت نسبت به اینستاگرام و واتساپ در پاییز گذشته شروع شد و تاکنون هم ادامه دارد.

برنا: چگونه مشتری به شما راحت اعتماد می‌کند؟

وجوه کالاهای فروش رفته در فروشگاه ما درب منزل تسویه می‌شود، همین موضوع افزایش اعتماد مشتریان به فروشگاه ارزنسرای اسپرت را به دنبال دارد همچنین درمورد سایز و جنس لباس‌ها با دقت و حوصله به مشتری‌ها پاسخ می‌دهم تا از انتخاب و خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

برنا: فروشگاه شما به طور روزانه چند مشتری دارد؟

روزانه به طور میانگین بین 2 یا 3 فروش دارم، البته این آمار ثابت نیست و امکان دارد که در برخی روزها بسته به شرایط کاهش یا افزایش پیدا کند.

برنا: آیا این شغل اصلی شماست یا به عنوان شغل دوم به آن نگاه می‌کنید؟

بله، فروش اینترنتی در روبیکا شغل اصلی من محسوب می‌شود ولی در کنار آن باز هم مشتاق به پیدا کردن شغل دیگری هستم.

برنا: آیا در پیام‌رسان‌های داخلی دیگر هم فعالیت دارید؟

بله، علاوه بر روبیکا، در دیوار هم فروش اینترنتی دارم و فعال هستم.

برنا: آیا قبلا در اینستاگرام فروشگاه داشتید یا خیر؟ اگه داشتید الان در چه وضعیتی هست؟

پاسخ این سوال شما مثبت است، ما پیشتر در اینستاگرام فروشگاه داشتیم اما میزان فروش فروشگاه به تدریج در این سکو کاهش یافته است همچنین تعداد دنبال کنندگان فروشگاه نیز افزایشی نیست، معتقدم استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی آسان‌تر و مفیدتر است.

برنا: در صورتی که مشتری ناراضی باشد چه کار می‌کنید؟

محصولات فروشگاه ارزانسرای اسپرت تولید خود ما است بنابراین اگر مشتری از خریدش ناراضی باشد آن را مرجوع می‌کند یا بهای محصول را باز می‌گیرد اگر مشتری محصولی را پسند نکند به طور معمول دیگر تولید نمی‌کنیم و سراغ طراحی و تولید محصول جدیدی می‌رویم که عامه پسند باشد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.