ایمن سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در منطقه۸تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:05
در آستانه بازگشایی مدارس ۵۵ گذرگاه عابر پیاده در منطقه ۸ تهران بهسازی و ایمن سازی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و آغاز طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲، شهرداری منطقه۸ تهران اقدام به اجرای خط کشی طولی در ۳ محور به متراژ ۱۳۵۰۰ و خط کشی گذرگاه‌های عابر پیاده در ۴۰ محل و آشکار سازی در ۲۵ محل محدوده عبور عابران اقدام کرده است.ایمن سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در منطقه۸تهران

ایمن سازی ترافیکی در این طرح با انجام خط‌کشی عرضی عابر پیاده، نصب علائم ترافیکی و آشکارسازی خطوط پیاده و سرعت‌گیر‌ها انجام شده است.

 همچنین این اقدام ترافیکی و آشکارسازی در محدوده عبور عابران در خیابان‌های شهید آیت حد فاصل شهید ثانی تا میدان نبوت، جانبازان غربی حد فاصل میدان نبوت تا بختیاری و خیابان قاسم زاده ورودی میدان ۷۰ و ۷۱،  و خیابان بختیاری انجام شده است.

خط کشی معابر نیز در خیابان‌های دماوند – امیری طائمه، بلوار پروین، بلوار شاهد،و شهید ثانی انجام گرفته است و تا پایان شهریور ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.