عدالت محوری و افزایش رضایت مندی مردم را در حوزه ارتباطات هدف گذاری کرده ایم

خبرگزاری برنا چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 09:01
مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: مهمترین رسالت مدیران حوزه ارتباطات تحقق عدالت محوری و افزایش رضایت مندی شهروندان با خدمت رسانی مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرآبادی در نشست با فرماندار شهرستان آبیک گفت: عدالت محوری و افزایش رضایت قشرهای مختلف جامعه از حوزه ارتباطات از اهداف ماست.

مدیرمخابرات منطقه قزوین بیان کرد: رشد و توسعه مناسبی در زمینه فناوری اطلاعات در استان محقق شده و در زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بسترهای همکاری و تلاش همه جانبه در اجرای الکترونیکی انتخابات بعنوان خواسته دولت و شورای نگهبان صورت گرفته است.

نصرآبادی با تاکید به اجرای طرح نجما در استان قزوین یادآورشد: در صورت همیاری شهرداری آبیک، طرح نجما پس از محمدیه بعنوان دومین شهر خارج از مرکز استان دراین شهر اجرا خواهد شد تا شهروندان بتوانند از مزایای شبکه فیبرنوری و کیفیت سرویس اینترنت برخوردار شوند.

وی با اشاره به سرقت تجهیزات مخابراتی نیز اظهارداشت: سرقت های مکرر تجهیزات شبکه مشکلات زیادی را برای مردم و شبکه مخابراتی و تحمیل هزینه های کلان وارد کرده که متاسفانه تامین این تجهیزات از توان مخابرات خارج است و باعث نارضایتی مردم هم شده که نیازمند نگاه مردمی و امنیتی در این زمینه است.

در ادامه مددخانی سرپرست فرمانداری آبیک، ضمن قدردانی از اقدامات مطلوب شرکت مخابرات در حوزه شهرستان آبیک گفت: حکمرانی آینده بر پایه ارتباطات خواهد بود و بستر آن باید در استان توسط مجموعه مخابراتی ایجاد شود.

وی گفت: از توسعه ارتباطات در این شهرستان حمایت می کنیم و برای پیشبرد طرح نجما در شهر آبیک، جلسات هماهنگی برای عملیاتی شدن آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.